Follow Dashboard
music here

dunia si siput
Ahad, Januari 30, 2011 | 4 comments
selamat pagi korang semua dan Asslammualaikum..[bajet pagi lagi sebab sejuk] buat gapo tu? wah tiba2 kecek kelantan pulak kan. hahahaha.[mati kena bantai dengan e.g and the gang kejap lagi. dush2.**hahahahah[ketawa keji]
hujan dilaporkan turun lebat dari pagi sampai ke petang di muar ya. dan hujan melimpah ruah hingga aku nak keluar pun tak boleh ni. sadis betul. cuaca pun macam suruh aku tidur saja. jadi aku berjalan2 ke hulu hilir mencari sesuapnasi kawan2 baru di alam maya nie.. tiba2[feeling2 teruja ok] tercampak lah aku ke dunia sifut..jeng2[nervous tak?] maaf silap eja,siput. macam2 siput ada. tak tahu nak cakap apa lagi. memang banyak siput. kat dunia siput tu telah mengadakan pertandingan
 dunia kau ada? kawan dengan siput tu.. siapa xmau kan. hahahahha[ketawa mintak penampo] mari aku tunjukkan banner yang dibina oleh encek siput nie. kacak kau encek siput nie. 
 jap2
jangan tertipu dengan cerita siput aku tadi. ni encek siput. mata yang menawan,minum innershine kah? [rahsia maya karin mata cantik kau]
aku mahu menjoinkan diri untuk turut serta dengan acara meh berkawan ngan siput..
aku bagitahu dulu cara2 nak join ya kawan2
ini cara2nya

1. Kowang mesti la FOLLOW blog siput nie dulu keyh~

2.  Kopi Copy banner/gambar kat atas 2, n wat entry sal segmen nie.. 
cikit2 pown, xpew..
*pastikan BANNER/GAMBAR 2 di linkkan/disambungkan ke entry siput nie ea..

3. Perkenalkan la diri korang.
-Nama- 
-Umo-
-Laki ke Pompuan-
-Wat pe sekarang? (kejew ke skolah lagi)-
-hobi kowang yang PALING BEST!!!-

4. Citerkan nape nak join segmen nie.

5. Tagkan beberapa rakan kowang... paling cikit 3 orang le..

Selepas kowang ciap2 wat sume 2, kowang tinggalkan link entry kowang kat entry nie yer..
*tinggalkan kat komen entry encek sifut eah~
Senang jew kan?? So, kalau sudi nak berkawan ngn Siput, jgn segan2 nak join segmen nie yer~

SEGMEN NIE TERBUKA KAPADA SEMUA BLOGGER.
dah baca hampa semua? faham dok? jadi,bila dah faham mari kita laksanakan misi kita untuk makansiputsedut menyertai segmen ni.


-maznie bte md said[panggil saya dengan panggilan maznie]- 
-2011=18 tahun-
-Lelaki guna binti ke?? perempuan la kauuu..-
-tanam anggur di belakang rumah
[tunggu result exam la kauuu-
-hobi ea? makan hobi tak? tidur?baiklah, aku suka melayari internet,boleh tak?-
sebab mahu join ini segmen,sebab sebab sebab
saya mahu cari ramai kawan di seMALAYSIA waima dunia. boleh?
selain itu saya tertarik mahu belajar bahasa siput,boleh tak encek siput? 
saya mahu tag kamu,ya kamu yang sedang membaca,jangan pandang kiri kanan,kamu lah orang yang di cari selama ini..kangkena marah dengan encek sifut pulak.

done everybody..
good job dear...

 





Old things | New things