Follow Dashboard
music here

CONTEST BLOG PALING COMEL,CANTIK DAN KEMAS BY FARZANA FARZANTO
Rabu, Januari 12, 2011 | 2 comments

selamat petang semua....
for the first time, i will try my best to do very well
**betul ke omputih aku??**
sbb aku tahu blog aku sedap ni kemas saja..
pada aku tak berapa lawa,tapi sedap mata memandang.
^_^





syarat-syarat penyertaan ::
  1. anda mestilah menjadi salah seorang daripada rakyat jelata follower atau bahasa mudah anda jadi follower cik puan  FARZANA FARZANTO.
  2. peserta perempuan digalakkan. kerana hadiah disediakan khas untuk blogger perempuan. kalau lelaki  nak masuk makruh boleh juga. kalau tak kisah menang baju2 macam kat atas ni. haha (setiap pemenang boleh memilih hadiah or baju mengikut citarasa sendiri di Pelangiwardrobe Hannah. add dulu baru boleh tengok baju2 disana)
  3. ada 3 kategori iaitu blog paling cantik, comel dan kemas. setiap kategori mempunyai 1 pemenang sahaja bukan 2 @ 3...
  4. buat 1 entry tentang contest ni.
  5. tag kepada 5 orang rakan blogger anda.
  6. letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni.
  7. setelah selesai, tinggal kan link entry anda berkenaan dengan contest ni di komen entry milik cik puan farzana. beliau akan check setiap link yang sudah ditinggalkan.
  8. penyertaan bermula pada 10.1.2011 hingga 10.2.2011.
  9. dalam tempoh sebulan ni mungkin anda boleh gunakan masa sebaiknya ini untuk menghias blog anda.
  10. saya mahu tag kamu..ya kamu yang disana..jangan buat2 tak tahu pulak..jangan pandang kiri @ kanan. sesungguhnya kamu adalah orang yang dicari...sila buat ya..jemput2...



Old things | New things