Follow Dashboard
music here

CINTA MATI AKU...
Rabu, Januari 05, 2011 | 5 comments
Assalammualaikum... hye my beloved frenz... whassup?? macam mana hidup kalian pada tahun 2011?? ok ni entry pertama pada tahun 2011..ok korang akan cakap yang video clip berketul2 dalam blog aku tu apa?? bukan dibuat pada 2011 ke?? ok lah fine..itu entry aku pada tahun 2011 jugak tapi aku tak mampu untuk menaip kerana bimbang air mata akan jatuh sebab perkara yang sebesar zarah..aku khuatir akan menyebabkan aku tulis pasal dia kat sini pulak..ok.. 
:")
back to our story,macam mana sambutan tahun baru kamu semua?? sambut dengan siapa?? family? kawan? pakwe? atau siapa? aku?? tetap sendiri.. tahun baru? ada apa dengan tahun baru? azam baru? azam tahun baru aku?? ermmmmm... dalam pemikiran lagi..gila atiq nie..dah 5hb masih tak ada azam baru..
ok,aku mahu cari pakwa nama azam,boleh? hahaha.. kau gila? tidak lah... akan difikirkan..boleh gitu?
seronok sangat bila kawan2 wish kita happy new year kan?? kawan2 aku pun macam tu jugak... ingat kau saja ada?? hahaha..gurau je...
tahun 2011 membawa makna aku bukan berada dalam kelompok sweet 17 ag... bermakna aku dah melangkah ke alam 18... macam cerita niyang rapik....hahaha
ohh..come on maznie bangkit..kamu sudah remaja yag mampu berfikir waras bukan kanak2 yang merengek mahu dibelai...ok..berhenti melalut maznie..
hidup aku sangat bosan sebab tak ada program yang nak dilakukan pada akhirnie... tiba2 aku perasaan rindu pada kawan baik aku merangkap bestie aku ni.. jiwa kacau bila rindu mereka ni.. rindu tahap cipan gelak dieorang,pekikkan dieorang dan....dan...dan... waktu lepak kita bersama... hadoiii...macam mana kalau kita terpisah jauh ha?? aku harap korang takkan lupakkan aku sampai bila2 sebab kita kawan sampai mati kan?? sayy yess ok...
ok..meh aku kenalkan korang bestie aku yang aku rindu gila dan nak peluk mereka ni ciom2 ketat2 sebab aku rindu mereka...

 ok....yang ini namanya alyaa.... aku jumpa dia tepi jalan perkampungan penulis muda.. rapat gila ngan aku sebab dia gila macam aku.. manyak syok kawan sama ini olang... kami boleh share cerita sama2 even kami jauh... dia tinggal kat layang2..tau kat mana?? pergi google sekarang ya kawan2.. i just want to say"lyaa,aku sayang kau mehh...keep in touch ok..jangan lupa aku tau even kita jauh.."

si demok sebelah ni adalah huda..atau nama panjang beliau adalah nurul fairuzzatul huda.. ambik kau..panjang keta api nama dia.. berbelit lah lidah nk nyebutnya..aku kawan dengan si demok ni since aku form 1 lagi... dolu2 kami panggil dia fairuzz sebab dia garang+ganas dan aku lemah lembut+sopan santun..hahaha sila muntah kuning jauh2... dia ni suka makan lah..sama dengan aku..macam mana nak kurus kalau asyik makan je.. tahun baru patutnya sambut dengan happy kan tapi huda sambut dengan tangisan sebab...sebab... si celakak syukri(pakwe beliau) telah mematahkan hati si demok ni.. arghhhh..kejam kau syuk,lau kau ada depan aku,dah lama aku rejam kau sebab kau buat kawan aku menangis...dan aku akan pastikan benda yang sama akan berlaku pada kau...
huda,aku nak cakap kat kau "aku sayang kau sangat2 even mulut kau kecoh bagai nak runtuh sekolah kita tu,kau tetap kawan sejati even kadang2 aku rasa sebel sama kau..huda ingat tau,walau apapun aku ada sama dengan kau..jadi hidup mesti happy ok..janji dengan aku yang kau takkan menagis sebab lelaki..kalau aku tak ada dekat kau,sapa nak bagi kau pinjam bahu dan telinga tok kau luahkan segalanya?? jadi,kau mesti seorang yang kuat..ok.."

jeng2... yang ni pulak bestie aku yang boleh dikatakan sekepala dengan aku sebab...sebab... kami adalah KAWAN...nama dia Faizah.. aku panggil dia pejah..peduli apa aku dia nak marah ke tidak... yang penting aku ingat nama dia.. hahaha..pejah selalu kene buli ngan aku kat fb... aku tak pernah kot hangout ngan dia kat luar... lagipun,dia selalu keluar dengan bedah...mereka bff sampai mati katanya...
ok lah..pejah nitnggal kat tangkak.. 1 jam dari rumah aku..pejah aku nak bgtau kau
"meskipun kita tak berjumpa atas sebab tertentu tidak bermakna aku tak mahu jumpa kau.. aku mahu sangat2 tapi keadaan tidak mengizinkan aku..maafkan aku ya..aku tak kisah kalau kau cakap aku ni anak emak sekali pun.. aku terima..satu je aku nak cakap yang aku sayang kau sangat2 tau..kalau aku tak ada,sapa nak buat kau ketawa lagi,jadi sayang aku tau..lari konsep..hahaha"

ok..si gebu diatas adalah kawan aku samapi bila2..nama beliau izzatul shazwani bte zaha..ambik kau siap nama pak cik zaha aku bagi... aku kawan dengan dia since tadika..masih hingusan aku dah kawan dengan dia.. aku akui,masa kecik2 dia comel aku ganas.. kalau ada apa2 akulah orang yang akan bgtau mak dia... haahahah... aku dah anggap mak dia macam mak aku pun sebab...sebab..sebab...mak dia masak manyak sedap wo... aloha...kecik2 dolu2 aku makan kat sekolah,mak dia lah yang masak... sampai sekarang aku tetap suka dan akan suka... dolu2,aku panggil dia sha2,sampai sekarang pun..tak pernah berubah... dia duduk pagoh sejak form2 rasanya...sha aku nak habaq kat kau
"jikapun kau duduk jauh,kau tetap kawan aku sampai bila2 tau..tidak pernah lupa dan tidak akan lupa.. ingat tu..aku sentiasa sayang kau..sha,kau kena kuat tau..tak mau nagis2 lagi..kalau aku tak ada,sapa nak buat kau ketawa dan pujuk kau?? jadi kau mesti kuat tau... janji dengan aku kau akan jaga diri kau..: ok..itu je..


gadis diatas ini telah dipetik orang..hahaha... ini olang nama dia bedah @ noor syuhada binti masroh..no ic..... hehehe... dia ni kawan aku yang paling rapat dengan aku.. aku rasa aku sayang dia lebih lah sebab dia selalu ada waktu aku perlukan seorang teman... moment kita sebagai kawan tak kan aku lupa sampai bila2.. aku kawan dengan dia since tadika jugak..tapi tak rapat sangat sebab yelah,,sapa nak kawan dengan budak ganas macam aku..dia lemah lembut je.. berbeza sangat dengan aku..sebab tu tak rapat..tapi masuk form 1 dia jadi kawan aku..ya aku tahu dia tak suka orang cakap kuat2 tapi aku cakap kuat2..kau tak suka orang ganas2 tapi aku ganas.. kau mesti tahu"aku tahu aku bukan kawan yang baik,yang tak pernah faham kau..aku tahu tu..tapi aku cuba untuk menjadi orang yang memahami kau..yang sanggup pinjamkan bahu aku tok kau dan telinga aku tok kau luahkan segala..aku sayang kau sangat tau lebih dari aku sayang katil aku..heheh.." babe,kalau aku jauh,sapa nak pinjam bahu dan telinga pada kau? ohh,aku lupa..kau ada pejah yang boleh pinjamkan pada kau..




si cantik ni adalah kawan aku sampai mati..nama dia khairunnisa.. kenalkan sebab banyak gambar kat blog ni gambar aku dan dia..rapat sangat aku dengan dia sampai orang cakap aku dan dia adalah kembar..percaya tak?? percayalah.. muka pun lebih kurang ja..ok,aku tahu aku si demok,dia si kurus..aloooo..itu pun nak kira ke?? mana saja aku pergi mesti dia ada.. seriau lah tak da dia nie... cikgu kat sekolah pun tau aku n ecaq ni macam mana.. dia ni satu kepala dengan aku..aku yang ajor dia jadi garang..baikkan aku? oh yea,ada pesanan buat ecaq
"ecaq,selama kita kawan,kau adalah kawan yang paling best kau tahu? kau tak pernah berkira waima aku selalu berkira dengan kau sebab aku tak pandai math..hehehe. macam mana hidup aku tanpa kau sebagai penyeri..?? aku harap kau sayang aku macam mana aku sayang kau tau..ingat tu.." 

mereka adalah penyeri hidup aku dalam waktu suka atau duka aku..merekalah enjection buat aku bila aku sakit hati.... korang,aku sayang korang tau..aku minta maaf sebab aku tak pandai nak tunjukkan rasa sayang aku pada korang sebab aku bukan jenis yang romantik sebab aku jenis yang kekok..maaf ya korang.. aku cuma pandai luah dalam ni ja.. jadi sayang aku selalu ya.heheheh... 
kita kawan sampai mati ya?? janji??






p/s: ada lagi sorang yang aku nak tulis tapi aku tak tahu nak bermula dari mana...
yang aku tahu aku sangat sayang dia meskipun dia jauh dari aku...
:")



Old things | New things