Follow Dashboard
music here

cerita aku engkau dan dia
Ahad, Januari 23, 2011 | 2 comments
dalam awangan barangkali aku ini... tiba2 berperasaan begini.. berperasaan seperti mendapat sebiji gula2.. hahahaha.... apalah.. maafkan aku sebab aku kelihatan seperti seorang budak yang terlebih dos penadol.. akibatnya aku ditegur oleh si Arif kerana tersenyum sendiri ketika sedang memasak... ooooooohhhh... malu sungguh ketika itu.... merah muka aku menahan malu ketika digelak oleh beliau... cisss.... sampai hati kau ya arif..
maznie di lamun cinta barangkali.. jatuh cinta kepada orang yang tidak sepatutnya di cinta.. ooh..tragis sungguh sebab aku hanya meminati beliau dari jauh saja.. kenapa? sebab aku rasakan bahawa lebih elok jika aku hanya menyukai dirinya dari jauh saja..itu lebih baik bukan?? maka hati ini tidak akan tergores walau secalar.. dan aku jugak tidak perlu malu..

bagaimana aku kenal dia?? 
biarlah ia menjadi rahsia hati ini..

bagaimana rupa parasnya?
bagiku dia seorang yang sangat manis

namanya?
biarlah ia menjadi rahsia hati ini..

usia?
lebih tua dariku..

pelajar/bekerja?
masih belajar dalam pengajian diploma..

perangainya?
bagiku dia seorang yang pemalu..ooohh bagaimana ku boleh katakan demikian sedangkan aku tidak tahu..

apa yang aku tahu tentangnya? aku rasakan tiada apa...
aku selalu membaca perihal dirinya secara senyap tanpa dia ketahui... aku tahu dia punya ramai kawan yang ada ketika dia susah mahupun senang dan kebanyakkannya perempuan yang cantik... **cemburu** 
kisah duka dia aku ketahui.. aku cuba mendalami rasa hati dia.. ooo sangat ambil berat bukan aku? hahahha.. gelak saja.. dia selalu buat aku tersenyum.. bila berbual dengannya di FB aku rasa senang sekali sebab dia seorang yang sayangkan sahabtnya.. aku juga mahu dari sebahagian dari mereka.. alangkah bahagia.. berbalik kepada cerita aku tadi... awww....bagaimana mahu meluahkan rasa ini padanya??
kompiusssssss....mimpi r kau di siang hariiiiiiiiiiiiii
..........


**ada kait kah lagu ini dengan cerita aku?? rasa macam ada..



 ooo..ini mungkin.... sebab aku memikirkan dia hingga terbawa2 dalam mimpi aku.. sadis bukan??


apa yang harus aku lakukan
untuk membuat kau mencintaiku
segala upaya tlah kulakukan untukmu

apa yang harus aku temukan
untuk membuat kau menyayangiku
inilah aku yang memilih kau untukku

karena aku mencintaimu
dan hatiku hanya untukmu
tak akan menyerah
dan takkan berhenti mencintaimu

ku berjuang dalam hidupku
untuk selalu memilikimu
seumur hidupku, setulus hatiku
hanya untukmu









Label: , , ,



Old things | New things