Follow Dashboard
music here

Apakah ku masih bisa terus melangkah
Rabu, Januari 26, 2011 | 0 comments
selamat malam semua.. sejuk yang mencapai tahap sejuk beku dah nie kat rumah nie. hujan dari semalam tak berhenti2. jadi aku mengambil inisiatif untuk mengambil selimut dan baju sejuk untuk duduk saa di depan lappy cantik nie..melayani muka buku,berjalan menziarahi blog2 yang cantik. dan meng-edit gambar. sungguh aku sejuk sangat,mengigil sudah badan ni. dalam sejarah harini aku minum air panas hampir sepanjang hari tanpa meyentuh peti sejuk. berhentilah hujan. esok aku mahu pergi ke kebun demi mencari sesuap nasi.huhhu.. tak boleh bla ayat aku nie. korang arini aku tak nampak pun muka MR.A kat muka buku pun tak ada. dia tak online harini. kenapa ya? sibuk barangkali. MRS.A pun ada cakap kat muka buku dia yang dia terasa rindu bila MR.A tak online harini. aku? tipulah kalau aku tak cari dia. sepanjang harini aku dok tunggu dia online sebab aku mahu beritahu sesuatu pada dia. tapi dia tak ada. hampa la wei. 
semalam aku boleh mimpikan dia. dia cakap dia rindu aku. ha kau,ambik. sampai mimpi MR.A ada. apa maknanya aku mimpi dia kalau dia sudah jadi milik orang lain? tak da maknanya lah sayang oi.. kan bagus kalau mimpi ni jadi kenyataan.. bila ya mampu jadi kenyataan atau sekadar dalam angan aku saja. biarlah. aku duduk senyap dan memerhatikan dia dari jauh saja. itu lebih baik bukan?? aku tak perlu sakit walau sikit bukan? sakit ya rasa bila kita suka seseorang tapi dia sudah menjadi milik orang lain. oooh.. bagai dicarik2 rasanya. biar rasa nie pergi jauh dari hati aku. orang cakap bila kita sayangkan seseorang,lepaskan saja dia pergi untuk mencari kebahagiaan dia kerana suati hari nanti dia akan tinggalkan kita untuk orang yang dia sayang. betul ke? rela kah hati aku ni untuk jauh dari dia? sedangan menatap wajahnya untuk satu hari saja aku tak bisa,apatah lagi untuk jauh dari dia. apakah? ooh..hati maafkan aku sebab aku telah menyakiti kau lagi pada harini. sabar ya hati hingga aku sudah cukup sedia.
baiklah,aku mahu berjumpa dengan orang yang aku rindu. sebulan lama tak ketemu. malam ni dia buat kejutan dengan balik secara mengejut. terima kasih ya Ayah sebab balik sebab Along rasa rindu nak jumpa ayah. terima kasih mak tok sebab faham rasa hati ini. sayangkan keluarga itu lebih besar nikmatnya dari sayangkan "DIA" yang belum tentu menjadi milik kita . senyum selalu ya. sebab hidup itu seni. . .

lagu ni khas buat MR.A



Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hidupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku





Label: , ,



Old things | New things