Follow Dashboard
music here

agenda terbatal
Sabtu, Januari 29, 2011 | 0 comments
selamat malam korang semua. malam ni hujan lagi. plan esok nak pergi kluang pun terpksa dibatalkan sebab memikirkan beberapa faktor tertentu. antaranya faktornya adalah hujan. mana ada orang mandi manda kat gunung waktu hujan2 nie ha? second,kereta ada promblem. dah terang lagi bersuluh kan tak boleh nak jalan jauh2. ketiga,disebabkan sekarang musim hujan abah kenalah ambil masa berjaga2 sebab risau banjir akan melanda. aiseeyyy man,sedih lah. tapi tak pe sebab kekasih aku si piah dan myra pun tak pergi jugak, piah ada kelas tuisyen esok jadi tak dapat pergi. kalau tak ada aral raya cina nanti pergilah kalau tak hujan. semoga tak hujan dan cuaca baik saja. keluarga pak usu dan pak lang pergi jugak sebab dah plan awal kan,lepas tu raya cina pak usu tak cuti dan kena kerja pada raya cina. kesian usu. pak lang pun sama jugak. plan raya cina tak tahu lah,mungkin nak pergi melaka saja. mahu pergi rumah Ayah dan pusing2 melaka dengan sepupu kesayangan aku yang otaknya sama dengan aku.hahahha[ketawa excited gila] itu pun kalau takda sapa buat hal,kalau ada sapa buat hal aku back hand saja sekor2. aku dah plan nak pergi cari pelukis yang kacak,tinggi untuk melukis potret seseorang untuk aku bagi sempena hari lahir dia. istimewa kot. hahhahaa[ketawa keji].
uurrrmmm.. sejuk sangat malam nie. makan meggi sedap ni. rasa macam nak makan meggi malam ni. masak lah. lupa pulak malam ni ada perlawanan antara kelantan dan selangor kalau tak silap. kelantan menang lah malam ni harapnya.. mahu tunjuk gambar penyokong setia kelantan nie.. anak jati kelantan..
jap2..
 pinjam gambar fa yeh kat fb kejap... pinjam ea fa yeh......
 lagi satu
pinjam ea fa yeh.. hahaha[gelak gedik]

baiklah mahu nonton itu perlawanan dalam dingin sejuk dan kehangatan meggi kari.. yummy woooo...


 


Old things | New things