Follow Dashboard
music here

si GADIS blurr...
Khamis, Disember 23, 2010 | 0 comments
selamat malam semua...
hari ni keputusan pmr keluar kan?? so,macam mana adik2?? result kalian mesti gempaq kan?? sekalung ucapan tahniah ditujukan khas buat AZRIN ZAINAL sebab dia dapat 8A`s.. tahniah ya sayang... yang lain macam mana?? walau apapun result kalian,itu bukanlah penghujung hidup kalian.. sesungguhnya itu permulaan hidup kalian.. anggap sebagai pencetus semangat.. wah,maznie dah beri ceramah... >_< bukan ceramah sekadar mengingatkan diri sendiri... macam mana result sepupu aku?? hadoii.. sepupu kau sendiri kau tak tahu... bukan tak ambik tahu tapi aku call tak jawab.. apapun SYAFIQ, kau yang terbaik antara yang terbaik... boleh???
cuaca di Malaysia sekarang ni tidak menentu.. sekejap hujan,sekejap panas.. kadang-kadang berangin... tiba-tiba maznie tukar cerita kan.. hadoiii maznie ni melalut pula... sebenarnya jiwa aku tak stabil nie...
*tak stabil je.. masalah jiwa...hehehe
aku dapat surat pergi dengar taklimat dan temuduga.. tiba-tibakan.. blurr jugak otak aku time tu.. surat apa ni?? dari seremban pula tu.. tanpa membuang masa aku baca la surat tu.. blurr lagi.. asyik blurr je... hadoiii... aku baca sampai habis.. dia suruh aku pergi temuramah temuduga.. macam tak da perasaan aku ni.. jadi sekonyong-konyong aku pun pergi lah mesej kawan aku yang bernama bedah(bukan nama sebenar)
aku: woit,ko dapat surat temuduga & taklimat tak??
bedah: ada.. kenapa??
aku: nak pergi ke tak?? aku blurr...
bedah: entah le...
aku: hadoii..masalah jiwa..
bedah: ko le..
aku: dah.esok kita pergi jumpa cikgu afidah kat sekolah.. tanya dia.
bedah: orite..pukul 10 pagi.

macam tu la lebih kurang perbualan aku dan si bedah.. jadi aku dan bedah pun sepakat pergi sekolah pada hari esok... sepakat membawa berkat kan-kan?? hahahha... jadi itu le ceritanya kawan-kawan..
sekian..





Old things | New things