Follow Dashboard
music here

SALAM MAAL HIJRAH~~1 MALAYSIA 1 UMMAH
Isnin, Disember 06, 2010 | 0 comments


Assalammualaikum...
Tahun baru dimulakan dengan kedatangan hujan yang tak lebat tapi turun untuk sehari suntuk pada hari ini.. semangat yang berkobar-kobar untuk berhijrah kepada yang lebih baik dari semalam.. alhamdulilah,dapat melalui tahun hijrah yang lepas dengan baik dan mengharap maal hijrah akan datang akan dilalui dengan penuh semangat dan mendekatkan diri pada pencipta kita..
apa azam yang bakal menghiasi tahun baru kita??
aku lihat rakan-rakanku gembira menyambut tahun baru.. azam dipasang menjadi pembakar semangat..
aku juga begitu. biarlah aku saja yang tahu apa yang aku pohon dari Nya..
aku harap semua muslim dan muslimat mendapat keberkatan dan lindungannya pada tahun baru dengan semangat yang baru..
dah baca doa akhir tahun dan awal tahun??
sekadar mengingatkan untuk kalian dan juga diriku sendiri..renung-renungkan dan selamat beramal..
diharapkan tahun barun ini akan membawa seribu erti buat diri kita dan orang lain..
akhirulkalam,salam maal hijrah.. 
1 MALAYSIA 1 UMMAH...
^_^

THANKS A LOT PAK CIK GOOGLE..

















Old things | New things
THANKS A LOT PAK CIK GOOGLE..

















Old things | New things