Follow Dashboard
music here

my big family.....
Selasa, Disember 21, 2010 | 0 comments
tempat: atas katil yang sangat dirindui..
lagu: getar hati
tema: my big family..


gah gitu.. tengok ja gambar my mak tok yang sangat cantik ok...
mari saya perkenalkan jelitawan di atas dengan berbesar hati tanpa ada sekelumit sedih...
hahahaha... itu nenek aku lah... kamu ingat nenek aku bersanding ke apa kat atas tu?? hadoooiiiii...
bukanlah.. itu pelamin sepupu aku yang khatam al-Quran.. gah kan..
khatam al-Quran siap ada pelamin.. kau ada maznie?? jap2.. fikir sejenak..
ada lorh.. pak lang aku kahwin,majlis khatam al-Quran aku diadakan..
cantik kan pelaminnya... mcm ala-ala suci gitu.. ok..
malas la aku nak membebel kat sini panjang2.. aku dah sediakan gambar yang sangat gah disini untuk tatapan kalian semua..


mak aku yang tudung ungu tu,mak te aku yang pakai tudung hijau, anjang aku yang pakai tudung oren,adik lelaki aku yang belakang tu, bong aku yang pakai baju hijau. adik perempuan aku a.k.a si momok baju pink dan ayun yang dok diam2 tu..


gah tak??? aku disitu berbaju hitam.. yang berbaju putih sepupu aku si mira


















sepupu aku yang khatam n bersunat tu dengan mak dan bapak nya..









sekian.terima kasih... >_<




Label: , , ,



Old things | New things