Follow Dashboard
music here

i hate this part..
Rabu, Disember 15, 2010 | 0 comments
tempat:: atas katil tempat aku tido..(takda tempat yang baru)
mood:: berkecamuk..jiwa kacau
lagu:: tak seindah malam kemarin by d`bagindas..

permulaan yang sangat sakit..
baca tajuk saja dah tau mood aku macam apa dah.... 
aaaaaarrrrrrrrggggggghhhhhhhhhhh.......
serius,aku sekarang sangat terkilan sebab aku tak berupaya...
perasaan mahu memaki hamun disimpan dalam hati..

satu suara berkata:: ala,ada apa dengan tempat tu?? tak penting pun....
suara lagi satu berkata:: pujuk selagi belum pergi...

argggghhhh...
sangat sadis hidup waktu cuti nie......
satu projek pun aku tak buat...
ada sesiapa nak bagi aku work?? 
sila bagi,janji ada duit...
boleh???
nak nagis boleh??
hadoiiii..sebab tak dapat pergi aku menagis...
apa kau melalut ni maznie oiiii...??
masuk air ka kepala aku ni???
yang pasti kepala aku memang dah masuk air.... 
dah ting-tong....
ok...
maznie dah puas melepaskan tekanan yang di hadapi....
sekian.....



ambik kau gambar aku yang cun melecun ni... nak muntah darah pun aku tak kisah...
ada aku kisah??



Label: , , ,



Old things | New things