Follow Dashboard
music here

si picisan
Selasa, Disember 07, 2010 | 0 comments



Finally,aku menangis... 
menangis pasal blog picisan ni..
menagis sebab aku tertekan..
menagis apa yang aku akan buat dengan blog picisan ni??
terima kasih yang menyedarkan aku pada kekurangan blog aku ini..
aku seperti orang tidak punya perasaan..
muka menghadap buku biology yang tebal 1 inci,
hati merawang ke blog picisan ini..
aaagggrrrhhhhhhhhh.....
aku benci perasaan ini..
benci pada apa yang berlaku..
biology lebih penting...
pedulikan blog picisan ini buat sementara waktu..
hanya esok aku akan kembali membetulkan apa yang tidak lengkap dengannya..
sabar wahai si picisan..
aku akan kembali esok..
terima kasih tidak terhingga pada encek hazwan sebab telah menyedarkan aku kekurangan si picisan aku ini..
mahu kembali menghadap si biology yang indah dengan sel dan tulang..
doakan kejayaan aku..
^_^



si kecil yang penuh keletahnya.. miss you si comel..







Old things | New things
si kecil yang penuh keletahnya.. miss you si comel..







Old things | New things