Follow Dashboard
music here

si gebu tag aku....~~
Isnin, November 29, 2010 | 4 comments
mood: mengalami tekanan perasaan sebab teruja mahu menamatkan exam cepat..
lagu:bertahan(rama band)
tempat:atas katil kesayangan aku.. ^^
jam:3.28petang

Blurr sekejap aku bila aku dapat tag dari ash nie... apa kejadah tag nie?? dari mengelakkan diri dari diselubungi misteri,aku pun google r.. nasib baik ada encek google yang baik hati nie... baru aku tahu tag tu apa.. main jawab-jawab soalanlah.. jadi aku berbesar hati nak jawab tag yang dituju pada aku tu.. terima kasih ash... even aku cakap kat kamu yang aku akan wat tag nie bila aku dah abis spm,tapi sebab ada kelapangan aku buat juga demi kamu.... ok.. meh kita main teka soalan..


1. nama blog dan why nama itu dipilih?

AKU GADIS BIASA..DIPILIH SEBAB AKU MEMANG GADIS BIASA..BOLEH TAK ASH??

2. nama URL blog dan mana datang nama tu?

http://maznie-blogsaya.blogspot.com/ datang dari bulan kot...
maznie tu nama aku.. nie kan blog aku,takkan aku nak cakap blogash?? kan-kan


3. method penulisan blog anda?

method tu apa? kek lapis ke? heheh.. ok lah..aku menulis untuk diri aku dan kehidupan aku.. menjadi platform aku lepas geram.. boleh??

4. perasaan bila tengok BLOG orang lawa dan cantik tapi blog sendiri tak cantik dan lawa?  

pada aku blog aku ni lawa..sebab apapun kita kena yakin pada diri..aku yakin blog aku cantik.. wah gitu..boleh??
aku sangat jeles pada blog abg aizull n kak irene sbb blog mereka sangat lawa dan hensem seperti mereka..

5. bila wujudnya BLOG ini?

tahun nie 2010.. aku lupa pada bila.. since umah aku ada internet...

6. siapa yang tahu dan jadi first followers?

first followers aku adalah.................. jeng2...

aku nak tag manusia comel nie..


ok ash..aku dah siap jawab tag ko nie.. penuh perasaan aku jawap tag nie..sampai aku nagis-nagis.. tapi tak pa.. aku suka.. untuk pengetahuan kamu lah orang pertama yang bagi aku tag nie.. sungguh terharu aku dibuatnya.. terima kasih ya...
ok.. mahu ulangkaji pendidikan agama islam..sebab esok exam PAI...
doakan kejayaan aku dalam SPM ni..


meneruskan kehidupan dengan gembira..
^_^









Old things | New things