Follow Dashboard
music here

AKU,KAMU,MERSING,MEREKA, & KAMI
Jumaat, November 05, 2010 | 0 comments
salam semua...
korang sihat tak?
lama tak hupdate blog ni.. bersarang dah.. (ayat klise)
maaflah..
aku sibuk dengan urusan seharian..
spm just around the corner..
beberapa minggu yang lalu aku dan kawan2 aku pun berangkat ke mersing untuk menghadiri satu seminar untuk pelajar spm...
tempat berlangsungnya program tu adalah di La Bella Mersing
tepi pantai..
so,tiap pagi before breakfast kami pergi pantai dulu.
tengok sunset..
then petang pun sama macam tu..
di sini aku sediakan gambar waktu kat sana..
so,tengok lah yew...


aku dan ecaq...


dalam bilik kami..


di tepi pantai yang indah..


kami yang menggila


team work..
*apa yang penting kerjasama..*


K.A.M.I


ini kami yang punya..









sunset yang cantik






sampai disini saja aku menulis tok entry kali nie..
sampai kita berjumpa lagi ya..
aku akan merindui kamu semua..
(bajet cam orang baca je kan..)
ok..bye2..

Label: , , , , , , , ,



Old things | New things