Follow Dashboard
music here

aku dan rindu??
Rabu, November 10, 2010 | 2 comments
  Assalammualaikum....
mood: sedih + rindu
tempat: atas katil

dimulakan dengan luahan hati yang tersangat sedih..
mesti korang tertanya-tanya apa yang terjadi pada aku kan??
tajuk entry je dah rindu..
siapa yang maznie rindukan ni?
oklah.. aku rindu sangat pada 2 manusia ini..
tersangat rindu ya..
saya tekankan disini tersangat rindu...
ok
tapi mereka seperti tidak mengendahkan aku lagi..
aku ibarat picisan buat mereka..
manusia yang aku rindu adalah encek mohd shah radzi dan encek shazwan.
mereka anggap aku tidak wujud lagi..
sedih hati ni.
aku tahu mereka takbaca blog aku..
jadi blog ni jadi platform aku nak luahkan isi hati..
sedih sangat bila mereka buat tak endah je..
sakit hati ni..
mesej tak balas..,call tak angkat..
aku tertanya-tanya kenapa mereka buat macam ni..
apa salah aku sampai diaorang buat tak tahu ja pasal aku..
aku doakan mereka bahagia disamping orang tersayang..
mereka lebih baik dari saya..
mungkin selama ini kehadiran aku menjadi ganguan buat mereka..
but,now...
bro,u should know, adik akan jauhkan diri adik dari abang semua..
hidup kalian tentu bahagia bila adik tiada..
ya,kalian sedang gembira..
adik tahu tentang kalian dari kawan adik..
she said you all semua happy dan adik turut gembira biar hati adik sendiri merintih...
abang ingat tak kenangan kita waktu perlawanan bola sepak antara kelantan dengan negeri sembilan??
waktu tu abang shah kat melaka sedang bawa hati yang lara..
abang sokong negeri sembilan..
abang kata selangor tetap di hati...
sampai adik merajuk bila adik suruh abang sokong kelantan..
adik cakap just wait and see je...
akhirnya kelantan menang..
that`s mean adik menang..
pagi tu juga adik mesej abang..
adik happy sangat waktu tu...
abang wan pula waktu tu sokong negeri sembilan jugak..
ok fine,,waktu tu adik sorang je..
kira macam 2 lawan 1 r..
abang wan cakap malam tu mesti negeri sembilan menang...
kita siap gaduh lagi...
sampai adik merajuk..
akhirnya malam tu kelantan menang dan adik cukup happy...
abang wan tetap tengok bola walaupun abang wan tak minat..
waktu tu adik senang sangat..
kita semua happy..
tapi mungkin ke itu semua berlaku lagi???
adik sangat rindu dengan semua tu..
tapi tak pela,abang happy dah cukup buat adik...
cukup lah sampai sini adik meluah rasa hati adik...



mohd shazwan...


shah radzi



aku..

teruskan kehidupan tanpa mereka..
^_^

Label: , , ,



Old things | New things