Follow Dashboard
music here

riang ria kanak-kanak ribena...
Sabtu, Oktober 02, 2010 | 0 comments

assalammualaikum semua.... hopely semua sihat...
dah bersawang aq nyer blog nie... sory hencek blog... aq sibuk akhir2 nie..
almaklumlah semua tahu aku nie spm candidates... hua.. agak poyo di situ..
actually perasaan ghairah nk hupdate blog nie teramat2 seperti melimpah ke ladang gandum
*di larang melucah..
tapi tak berkesempatan..
today,baru aq sempat.. selepas penat lelah hingga peluh menitik-nitik,selepas aq mandi dah masuk 8 kali...
*tipu disitu..
akhirnya aq berjaya menghupdate ini blog...
maaf ya.. termembebel plak disini..*maaf puan junaidah sebab merojakkan bahasa melayu..
btw,waktu aku blogwalking kebanyakan blog sudah menghupdate pasal raya mereka.
perasaan aq tercabar bila mereka telah menghupdate cerita raya mereka..
aku je belum... waaa T.T
macam mana raya korang?? ada yang dah putus jari jemari kaku tu??
sedap melantak ketupat palas yang mak korang masak??
dah pergi beraya rumah mak pak mertua kalian??
banyak tanya plak disitu...
sangat penat jadi spm candidates..
kelas sampai petang.. malam wat h.work then study..
ooooh cik puan muda maznie.. anda dilarang merungut di sini...
penat r wei..
sampai nangis aku dibuatnya...
ok lah..penat membebel pasal sekolah..
cerita yang tak habis2 nie...
sekarang aku nak cerita pasal raya aku pulak.
sempoi r.. 
raya ngan kawan2 aku...
best gila..
g open house..
jumpa sedara mara yang jauh n tak pernah kenal pun..
ada cerita nie...
aku jumpa sorang manusia lelaki nie..
borak2 then rupanya kitaorang kenal r..
kelakar gile bila tahu kami sedara...
baru r best...
kat bawah nie pic raya aku bersama sahabat aku yang mengong semuanya... 
tengok sampai korang muntah darah...
hahahahha...!!!!


tuan tanah kedaung mesti interframe dulu...


nie rombongan lain waktu kami menerjah rumah hj.k
ingat lagi nama budak baju oren tu.. namanya fendi..
sapa kenal sila bgtau aku... aku nak usha dia..
*dilarang mengenyam..


di rumah ammar a.k.a shah rukh khan malaya...
lihatlah ecaq yang sedang mengomel...


memperkenalkan izzat mukidin... my frenz...
sesiapa mau kenal sama ini budak... sila mesej aku...
hhehe....^^


ini kawan2 lelaki aku yang join konvoi raya aritu..
ini dirumah herry...



perkara biasa yang terjadi diantara kami... berebut telefon..
^^


di rumah adah.. my bff...


aku yang comel... dilarang muntah.. hahaha, ^^


di rumah asha... sangat comel.. 
^^


skandal ke?? hahaha...


juadah di rumah puan junaidah a.k.a my mama


sangat comel.. suka sangat picture nie...
love all my frenz..
^^


di rumah cikgu yati...
wajah suci ibu mengandung..


puan junaidah...
picture yang sangat bermakna...

finally,dah abis.. setelah penat membebel disini akhirnya aku mahu megundur diri..
doakan aku dapat menjalani spm dengan tenang dan dapat jawab dengan baik dan betul..
doakan aku ya..
maafkan kesalahan aku jika ada menguris hati sesiapa..
maafkan aku ya.. aku dah mula nangis nie.. tolong ya..
doakan aku rakyat Malaysia..
last but not least,
senyum selalu dan selamat beramal...






yang meluahkan rasa hati :)
maznie md said

Label:



Old things | New things