Follow Dashboard
music here

aku bisa nangis.. :(
Isnin, Oktober 04, 2010 | 0 comments

Assalammualaikum.
apa yang korang buat arini ea?? aku rasa sedih sangat... jangan tanya aku kenapa sebab aku akan ceritakan pada korang.. jangan dok tanya aku ok..
korang pernah tak rasa diduakan??
what i mean is about love...
anything,cinta pada pakwe n makwe korang ke,family korang ke, abang adeq korang ke..
anything ok...
itu lah yang aku rasa sekarang ni..
depends lah pada korang nak cakap aku ni poyo atau apa saja..
semua pasal hati aku.. ada korang kisah??
tak pernahkan?? macam tu jugak lah dengan "dia"
tak perlulah aku bgtau sapa dia..
dia dah janji pada aku nak datang tempat aku bulan depan..
tapi aku dapat tau adeq dia yang lagi sorang mengharap dia datang ke penang...
aku tau dia mungkin tersepit antara 2..
takpela,aku mengalah.. (hati dah memberotak nie)
aku bgtau yang aku kene pergi plkn..
oh Tuhan,tabahkanlah hatiku ini demi kebahagiaan dia..
aku rela.. :(
mungkin adeq dia yang itu lebih baik daripada aku..
takpela.. 
aku bukan budak chengeng..
akukan kuat..
kan kawan2??
hopely dia sentiasa happy bersama adeq nya itu..
oklah.. (sambil kesat air mata yang bercucuran)
sampai sini saja aku tulis entry ni sebab aku dah tak sanggup simpan dalam hati..
alhamdulilah.. ^^









maznie md said


Old things | New things