Follow Dashboard
music here

tabahlah wahai hati...
Rabu, Ogos 25, 2010 | 0 comments
assalammualaikum....
hati,tabah kau hadapi semua nie??
arini aku dapat berita yang sedih lagi...
tentang sepupu aku yang namanya HAMIDI A.K.A MIDI GENDUT..
dia nie dah tunang..
tadi petang,bakal bapa mertuanya telefon dan putuskan tunang...
ya Allah...
kuatkanlah dia...
bayangkanlah....
mesti dia tengah sedih..
putus tunang sebab dia ada masalah duit yang kritikal...
nonsense ok....
dulu ya memang..
dia seorang yang tak berduit sebab dia seorang yang suka berjoli..
now,selepas di tazkirah oleh ahli keluarga yang lain..
beliau sudah berubah..
duit gaji dia dah ada bg pada mak ngah..
dia dah tak minta duit pada kak humairah...
kesian kau midi...
walaupun dia gemook,tapi hati dia baik..
dia tak pernah kedekut dengan aku..
dia lah sepupu aku yang paling best dan faham aku...
midi,aku doakan kau sentiasa tabah hadapi ujian ni...
aku tahu ko kuat...
jangan nagis ye midi..
aku akan sentiasa ada untuk ko...
midi,apa pun yang berlaku,ingat bahawa Allah sentiasa ada untuk kita..
pergilah pada Dia..
mengadu pada Dia...
midi,aku gak sedih seperti ko..
cuma apa yang berlaku berbeza..
ko dengan cara kau yang terlalu sakit nak terima..
aku dengan cara aku yang terpaksa menerima...
ya Allah,abahkanlah hati hambaMu ini ya Allah...
kuatkan hati kami...
lindungi iman kami dan jiwa kami...
tenangkan hati kami....
bantulah kami..
:)



nukilan hati milik,
maznie md said..

Label:



Old things | New things