Follow Dashboard
music here

SEMUA BISA SEDIH..!!
Selasa, Ogos 24, 2010 | 0 comments
assalammualaikum...
selamat berpuasa kawan2...
tentu korang dah boleh agak apa yang berlaku ngan tajuk entry yg xbest tu kan?
ok lah...
aku dah xsggup simpan dalam hati aku nie...
ok lah fine...
aku nie seorang manusia yang malas...
aku memang tak suka masuk dapur...
cakap lah apa yang korang nak cakap..
tapi kadang-kadang aku nie rajin gak..
tapi aku sedih sangat sebab lau aku masuk dapur,ucapan terima kasih pun aku tak dapat..
tapi kalau adeq aku,masyaallah...
puji melambung...
bukan aku mention sangat pun pujian tu..
at least bgtau la yang aku nie ada juga masuk dapur...
mesti cakap aku nie malas lah,dok dalam bilik je lah...
aku kadang-kadang sedih tau...
apa yang aku buat macam tak pernah di hargai..
marah adeq sikit kata aku nie kasar sangat ngan adeq tapi lau ngan kawan2 nyawa pun sggup bg...
aku marah pun sbb dah tak nak belajar.. sapa suruh...
tapi aku yang balik kene marah..
result adeq merosot aku gak kene marah sbb tak reti ajar adeq..
bulan puasa nie sangat penat...
dahlah exam yang memang tak reti sudah...
macam2 pula hencek hati ni...
aku rasa aku sekarang dah macam gambar kat bawah ni..
rasa macam nak mati je... asstagfirullah.. minta dijauhkan
lagi satu cerita yang buat aku sedih adalah berkaitan ngan hencek shah...
feeling aku sangat sedih sbb beliau ada adeq baru dan aq tak dapat inform pun...
sedih sangat...
maybe aku terlalu serius tentang hal ini...
entahlah..
sabarlah hencek hati..
aku tahu kamoo kuat...
by the way,hencek shah radzi, berbahagialah kamu bersama adeq kamu yang baru itu..
biarlah aku sendirian saja...
biarkan syazwan menemani aku ketika aku kesedihan..
wan,adeq cayunk kamu..
kamu ada waktu adeq perlu kamu..
abg shah,lupakan lah janji kita nk pakai baju raya sama warna taun nie...
adeq tak ada feeling dah..
adeq tak dapat nk terima abg ada adeq baru...
btw,adeq sedia untuk terima kenyataan semua itu..
hiduplah dengan bahagia..
aku dah start nagis nie... aku rindu die... hepy selalu ye abang..
kenapa aku macam ni jadi ya?? aku sayang mereka semua..
especially my mother...
tapi tolonglah mengerti perasaan anakmu ini wahai ibu....
anakmu ini mahu dipandang tinggi olehmu ibu...
aku juga perlu perhatian darimu...
aku selalu dipinggirkan...
wahai abg shah,
adeq telah bersedia untuk kehilangan mu...
adeq tahu saat itu bakal tiba...
saat ulang tahun mu menjelma,
aku ingin ucapkan selamat ulang tahun..
semoga kamu beroleh bahagia...
aku sayang kamu selamanya..
nama kamu kekal di hatiku ini...
SEMUA BISA SEDIH..!!
nukilan hati,
maznie md said.. :'(

Label:



Old things | New things