Follow Dashboard
music here

semalam....arini....esok....tulat...lalalala
Isnin, Ogos 02, 2010 | 0 comments
assalammualaikum....
dah masuk bulan 8... ogos??
apa makna bagi korang semua??
bg aku bulan ogos bermakna ada beberapa hari lagi tok aku get ready tok trial..
sangat menyeramkan...
aku sangat takut...*main2 lagi ngan fb,ms dan bla2...
lately aku sangat stress sbb this week aku ada gerak gempur...
korang ingat nie mcam tentera ke??
salah...
tak ada kait mengait ok..
ini adalah time tok wat test terhadap kertas trial other negeri...
aku menjadi sangat berdukacita sbb trial aku pada tanggal 16/8..
*ok maznie..don`t play2 k.. study2...
dalam dukacita,ada berita yang mengembirakan sbb ramadhan bakal menjelma..
dah ganti puasa lum?? jeng2..kantoi belum kan..??
buat2 le ganti...bulan nie gak negara kita akan celebrate hari merdeka ok...
so,pasang lah bendera dirumah anda,kereta dan macam2 ag..
*tiba2 patriotik plak..
pada yang sambut bday pada bulan nie aku wish heppy bday r pada korang..dah tua ye??
pada hazrizal a.k.a ajin si mata empat aku ucap hepy bday... ko lah kawan gaduh aku..
*t`ingat aku nyaris bertumbuk ngan ko bulan lepas.. sangat tragis ok..
aku sangat tragis bila jawab bm tadi..sebab aku mencabar soalan tok dia kuar soalan yang payah tahap gaban...dan akhirnya.. jeng2.. keluar lah dia..
sungguh payah...
*cikgu jun maaf jika resultku mengecewakan mu.. sila marah pada hensek ini...
setelah berhempas pulas semalam..aku berjaya mengedit gambar aku dan bff aku..
lihatlah hasilnya dibawah ini yew...

cntik x?? ok yg pic second sebelah ecaq tu adalah aku yang chumell..
tolong ckp aku chumell skang..lau tak siap korang aku kerjakan..
hahahah.....gurau jew...
penat membebel..aku berniat nak jadi macam mak cik aku yang brutal ni... sangat hebat..
aku respect gler kat dia ni k..
tolong jangan ada sesiapa membuli beliau terutama hencek rahman..
siap kau jika kau buli mak cikku ini...
aku nak menggengam segulung ijazah seperti beliau...
lihatlah foto beliau waktu convocation di upm...
beliau sangat cantik dan ttp glamour..
*membodek sebenarnya..sbb nak dapat bju raya free..
cntikkan beliau?? mempersembahkan
cik zaiton bin abdullah...
aku dah penat mencapap kat sini..
aku nak pergi iron baju dan basuh baju..
sape nak tolong aku?? angkat kaki..
*haram,,semua wat tak tahu jew...
malas ea korang?? apa nak jadi nie??
disini aku sertakan gambar aku dan rakan2 ku waktu form4..
bersama cikgu nisa...
miss this moment lah....

mempersembahkan gadis2 lawa...
*ecaq sedang membetulkan tudung beliau...



sekian yew....
p/s: sangat rindu pada kenagan lama...
mood:sangat malas untuk mencuci baju.. tolong aku.... waaaaaaaaaaa........
salam merdeka dan salam ramadhan... >_<


Old things | New things