Follow Dashboard
music here

scool mafia a.k.a geng psycho...
Selasa, Ogos 03, 2010 | 0 comments
salam...
hye semua....
sekarang aku sangat rajin untuk menghupdate ini blog...
ada korang kisah?? xda kan???
suka ati akulah,blog aku kan...
so??
arini add math dan math menanti aku...
mcm haram yew...
soalan tu mencabar aku supaya tidur...
yes aku berjaya untuk tidak tidak tidur..
kawan2 semua...
hari tu aku dan kawan2 ku yang lain telah berparti...
hingga larut petang...
sangat sedap hingga menjilat jari ya bbq yang kami buat tu....
yang boy pun tidak kurang hebat nyer mengipas ayam tu...
aku sayang korang sangat2 lah bro...
tapi ada juga yang tak dapat datang sebab ada g ambik lesen lah,g hospital r...
mcam2 lagilah....
anyway,sangat seronok.....
aku sayang korang...
korang r kawan aku bertumbuk dan bergaduh....
korang jugalah kawan aku waktu aku senang dan bnyak time r...
korang kawan aku sejak dari kita form 1 sampai r sekarang....
*tiba sedih plak...touching... tak nyah tau...
ok..
all my lovely frenz...
come back to real world...
spm around the corner frenz..
*cehwah,speaking ok...
sama2lah kita membaca buku dan study hard...
lepas nie kita tak jumpa dah...
kita akan wat hal masing2...
nilah masa untuk rapat serapatnya...
*ada batasan lelaki dan perempuan ok...
ok..
aku sediakan gambar yang sangat baik dan cntik tok korang tatap sampai muntah....
hahahaha(nada jahat)

scool mafia a.k.a geng psycho...
*itu nama group kami r... jgan wat blur plak..tolong r...



*sungguh baik mencuci pinggan bersama2...
lalalal...
huda kaki temberang... posing je lebih...
*say hi to tompel....
angah: aqil ko datang tak??
aqil: tak bolehlah... bot bocor r...
angah:ala...ko nie memg cam tu..
aqil:jangan merajuk yew...
model senduk.....
*bff ok...
*bff ok...
herry yg bersemangat waja....
ayam bbq... sedap wo....
last but not least...aku sayang kawan2 aku semua...
muah2....


p/s:
tolong r jangan wat cite tak elok tentg orang lain ok...
senyum selalu.... >_<


Old things | New things