Follow Dashboard
music here

kerinduan terlampau....
Isnin, Ogos 30, 2010 | 0 comments
assalammualaikum... hai kawan2...
borink sangat nie..otak ku dah tepu sebab study jew...
2 weeks exam wow...
puasa tinggal lagi 10 hari lagi.. masyallah..
cepat nya... (nervous)
anyway,raya makin dekat..
hati aku jadi makin sayu.. bilang kenangkan kisah dulu..
puasa aku dulu banyak habiskan masa dengan kak wani,abg faris, abg fendi, abg ib, abg cd n ramai lagilah..
nowdays,sapa jew?? g.g pun tak balik sini..
sibuk gampang nya..
btw,saat nie aku sangat merindui mereka semua...
waima ada fb nie mereka semua tetap sibuk kn?
tolong cakap ya demi menyedapkan hati aku nie...
=.="

nie abg fendi yang aku sangat rindu.. kakakak...
(sesiapa terjumpa beliau sila hubungi di talian 01799999999)
beliau pula namanya abg cd...
ok.. bila nak bagi adeq duit raya.. hahaha
tokey besar nie... abg ib...
actully,ramai ag aq nak letak..
tapi itu jew yg aq ada.. so,korang cari r sendiri gambar mereka di fb aku ok..
jeng2... cerita sensasi..
maznie with amat bbb....
new couple(tipu di situ)
picture nie aku snap waktu dia datang sekolah aku..
ada program kembara kerjaya...
sangat heppy...
waktu duka dan gembira aku ditemani oleh mereka ini...
thanks a lot to all my frenz coz give me support..
aku sayang korang sangat...
ini je kot yang aku nak luahkan disini...
SELAMAT MENYAMBUT HARI KENERDEKAAN MALAYSIA YG KE 53..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
=.="



Old things | New things