Follow Dashboard
music here

Jumaat, Ogos 13, 2010 | 0 comments


assalammualaikum.... salam sejahtera buat semua sahabatku....
ramdhan sudah kembali menjelma... aku sangat seronok...
trial aku pada waktu puasa...
sangat tenang sebab tak fikir pasal makan....
anyway... jantung aku dah dup dap nie...
giler btol..next week trial...
masyallah...
aku sangat takut sebab nie penentu masa depan aku...
aku dah study jadi berserah pada Allah S.W.T
aku sangat gembira juga sebab dapat netbook baru...
lalalaal~~~ warna merah ok..
hahaha
korang mesti ckap ape r warna merah..
anyway,kawan2 aku punya netbook pun warna merah gak...
gempaq tak??? jangan tak caya tau...
ok lah... perlu study nie...
doakan aku berjaya ye...
amin....
semoga berjaya sahabatku yang lain...
berjuaglah demi masa depan kita...
sayang korang semua...
muakxx....


Old things | New things