Follow Dashboard
music here

wat biasa jew...
Sabtu, Julai 31, 2010 | 0 comments
salam.... hye semua... sihat ke?? kenapa aku rajin sangat buat entry nie... (compius nie)
>_<
today i will story bout my brother...
aku nk bgtau yg bday dia dan aku amat dekat.. die 3 n aku 8.. ok.. korang akan ckap bday kami jauh... *nagis kejap
anyway,.....
dia sangat cool...tapi kalau dah marah,aduh,tuhan jew yang tau.. abang yang sangat baik..sangat marah bila aku asyik on9 di fb n ms... tapi aku selalu wat tak port je... hahahah...
fyi,dia tak tahu tentg kewujudan blog nie..jadi aku boleh kutuk dia... hahahahaha(nada jahat)
ish...tentu korang cakap aku jahat... memang jahat pun... hahahaha..... dia sekarang prktikal di sebuah hotel.. (nama hotel dirahsiakan atas sebab menjaga kesensetivitan masyarakat majmuk.....hahahha) agak-agak raya nie aku boleh dapat duit raya dari dia tak?? (abg,adeq nak duit raya adeq wane merah ada 5 keping k..) gedik sikit ngan beliau..
tapi aku rasa macam mustahil je.. sebab beliau sangat jauh..(k.l je..tak jauh mana)...die stay di kajang... satay kajang sangat sedap...tetiba plak kan... dan yang amat penting... hencek nie sangat kedekut sama aku.. hahaha... maaf abg...raya mintak maaf k...lagi satu hencek nie sangat poyo dengan stail rambut bru nya.. nanti aku post stail rambut baru nya k.. (jgan marah abg shah) hahaha
disini aku sertakan gambar dia di dalam bas...(pic yg aku curi dalam die nyer myspace..hahaha...
nak harap die bg gambar kt aku..mimpi jelah..hahahahahha...
senyum selalu ye.. peace..>_<
mempersembahkan syah radzi....
**p/s: tolong jangan manderem beliau sebb beliau sangat suci.... kah2....
ok... dadadidu..
(menanti kene bebel sbb selalu on9...lalalala)

Label:



Old things | New things