Follow Dashboard
music here

pengembaraan geng scool mafia!!!
Sabtu, Julai 17, 2010 | 0 comments
lama sudah aku tidak menulis kat blog nie.... rindu sangat kat kamoo semua... dalam masa aku hilang sekejap nie.. aku telah merantau pergi ke kuala lumpur untuk mencari ilham..cewah,ilham konon,,,, padahal aku pergi berfoya-foya bersama geng scool maafia ku.. kami pergi le bnyak tmpat seperti muzium(mengingati kisah silam),parlimen malaysia,(tempat utama), putrajaya n klcc.. waaaaaaa.....gempaq abislah.. anyway,seronok sangat pegembaraan kali ni.. aku suka.. keh2... nie picture aku dan adah.. seperti orang yang sesat...
smart tak picture ni?? aku yang snap picture nie...


aku dan ecaq
suasana dalam bas...




actually ada banyak picture yang aku nak show kat kamoo semua.. tapi masa membataskan semua nye.. jadi faham2 lah yew.... spm around da corner... waaaaaaaa...tragis....

Label: , , , ,



Old things | New things