Follow Dashboard
music here

jiwa kacau...
Selasa, Julai 27, 2010 | 0 comments
assalammualaikum semua.....
mcm ne?? semua sihat?? sangat stress sekarang sebab spm just around da corner... mcm ada di sebalik langsir je.. takut sangat nak singkap langsir tu... huhuhu...... (T_T)
aku seronok sangat sebab hubungan aku dan classmate aku dah baik... aku nak wish thanks pada sekolah yang tercinta sebab mengadakan kem modal insam itu.. dari situ hubungan aku n classmate dah ok...
ok......study jew keje aku... kadang2 mencelah sekejap ke fb n this space to melepaskan rindu yang tak terhingga...
ok..straight to the point,jangan belok2....
jiwa aku sedang kacau sekarang sebab kawan aku.... mesti korang cakap aku nie macam orang africa cakap.. tadi kata baik sekarang tak pula... actually,not a big deal coz kawan2 aku tap perasan pun masalah tersebut...
let`s me story.......tepuk tangan dulu ye kawan2..... hehehehe.... ok dah abis...
ceh,ada yang marah pula... macam nie,boleh tak aku cakap yang aku ada perasaan tak puas hati pada kawan aku sebab apa yang aku cakap dia lawan... kadang2 terasa hati kecil ku ini... kecian hencek hati ini.... kadang-kadang aku cakap baik-baik die boleh tengking aku... selalu aku yang mengalah(budak baik konon)... bak kata huda pun dalam persahabatan nie kita kena ada perasaan mengalah jika kawan kita tu jenis yang nak menang...katanya lagi,mengalah tak mestinya kalah.. betul tu... aku setuju.. tapi dia kadang-kadang melampau.. sampai bila hencek hati ni nak tahan... hopely dia dapat ubah peragai dia kepada yang lebih baik...

untung ada blog nie... boleh juga aku lepas rasa tak puas hati tanpa ada sesiapa yang mengerti... hanya aku,dia dan .........
hopely krisis jiwa kacau nie tak lama... k... :)

Label:



Old things | New things