Follow Dashboard
music here

sehari di plkn..!!
Jumaat, Jun 11, 2010 | 1 comments

ni gambar aku dan sepupu aku. nama dia miera. nie pic waktu die tamat lathan plkn.. best sangat dia kata.. tahun depan nasib aku.. apa lah yang bakal menimpa aku? anyway,picture nie aku snap kat kem plkn pinggiran pelangi kat pahang.. sepupu aku dah hitam..ops...sorry miera.. aku x sengaja,, hehehehe...

ni petunjukan `flying fox`. best lah jugak.. cool wow.. aku suka main benda nie waima aq gayat.. huhuhu... tahniah lah pada yang berjaya buat nie semua.. aku salute r kat korang...

nie kawad kaki sebelum mereka tamat latihan.. anyway,cntik sangat waktu diaorang wat kawad nie. congrate to all of them.. sempoi... smart.... itu je yang mampu katakan pada korang..

sorry ter`upload gambar yang x tegak.. lupa nak rotate.. sorry yer.. nie waktu kawad.. aku jadi jurukamera yang tak langsung pada waktu ni.. miera jangan lupa bayar aku punya upah..

smart kan dieorang nie.. kacak mereka nie waima dah gelap.. lalalala... hehehehe....
abang dan kakak diri tegak-tegak ye.. jangan senget-senget.. hehehehe..
happy tengok mereka macam baru dapat hadiah...

ni adalah coretan aku sehari di plkn pinggiran pelangi actlly bukan sehari..setengah hari lah.. sempena dengan majlis tamat latihan sepupu aku kat plkn.. dapat experience yang baru lah kat kem nie.. aku cadangkan pada korang semua,actlly plkn is not bad.. that`s cool for youth.. best lah.. semua kemudahan aku tengok cam best jer.. anyway,don`t judges a book by his cover..
betul ke aku cakap tu? jangan gelak k kalau salah.. have fun kat sana.. hehehehe....
sampai sini saja, nanti aku update lagi k. next time pasal perjalan aku seharian di pahang...
k. nantikan... alamak..macam iklan kat tv plak. hehehe..sekian. wasalam.. bye..

Label:



Old things | New things