Follow Dashboard
music here

scool mafia chengeng..
Sabtu, Jun 26, 2010 | 1 comments


salam... hai semua.. korang semua sihat tak? miss lah kat korang.. lama tak taip entry.. apa nak tulis malam ni? setelah penat memerah otak hingga berpeluh-peluh dan lapar. akhirnya aku mendapat idea untuk ceritakan kat kamu semua tentang my bff.. ok. setuju x? macam borink kn? tapi xdalah boring sangat.. aku nk cerita bagaimana mereka ini boleh menjadi orang yang aku sayang...



nama die jong... a comelkan dia? kawan aku gak nie.. sangat baik dengan aku... selau share prob bersama2... love u jong... ag 1 die stay kat miri.. jadi nak jumpe tu lama ag kot... tggu aq fly g sana..
yang nie nama nya wan.. shazwan.. ensemkan?? dia lah yang selalu bagi kata2 semangat pada aku.. dia marah sangat kalau aku couple.. dah macam abang aku gak.. love u wan so much.. die ni nurse... kacak sangat bila dia pakai uniform.. sory bro,i take yr pic,... hehehe... love u..



budak ini nama nya aizat.. nope. bukan aizat af ye.. harap maklum semua.. dia kawan dengan aku sejak aku dan dia darjah 1 lagi.. lama kan.. dia ni sempoi r.. minat sangat dengan lady gaga,kelly clarkson n ramai lagi lah.. kadang-kadang aku tak berapa faham dengan dia ni.. dia selalu menyumbangkan suara dia yang telah sedia sumbang tu ketika dalam kelas.. menyampah nyer.. aku tak suka waktu dia nyanyi... omg..aku tak sanggup dengar.. anyway,dia adalah kawan aku yang paling lama berkawan dengan aku ni.. love you frenz.. don`t mention anything k.mesti korang tertanya-tanya sapa mamat jambu ni kan.. ops.. bukan sebarang jambu k.. jambu datang dari kulai.. kah2.. soory bro if you read this entry.. hehehehe... anyway,nama dia khairul azri.. my frenz.. lama tak lama lah kami kawan.. sempoi dan kadang-kadang suka perli-perli aku. dia lebih tua dari aku.. beza setahun je. selalu kena buli dengan aku.. heheheh... jahatkan aku nie..??
ni pula nama nya asyraf.. kawan yang satu kepala dengan aku. kami suka networking.. lalalala... selalu berdebat pasal ni.. kui.. sekarang ni dia dah jarang nak online sebab bapanya dah tarik balik kemudahan internet.. so bad for me n asyraf.. ash,aku boring tanpa kau di facebook.. kui2..
anyway,bila kamu nak beli brodband? aku tunggu kamu.. fyi,ash ni orang nyer sempoi gak.. selalu share ngan aku apa yang aku tak tahu tentang networking ni.. love you bro.. fyi gak dia ni sebaya adik aku..k
ha.. ni dia.. anak dara yang selalu buli aku.. huhuhuhu (T_T) sedih tau.. sebelah kiri nama dia asha yang kanan pula anis..aa ok.. ni picture aku snap waktu balik dari kem citra ikbn tahun 2008.. lama kan.. hehehe... mereka tinggal di pagoh.. 15 minit je nak pergi umah mereka ini.. beliau berdua sangat rapat.. macam kembar siam pun ada aku tengok mereka ni.. hehehehe.. kelako2....
jeng-jeng... ini dia nama nya syuhada.. atau lebih dikenali sebagai bedah @ adah.. tapi aku panggil dia bedah.. dah biasa nama tu... otak dia satu kepala dengan aku. kalau dah tingtong memang bergegar kelas kami tu.. dia lebih matang dari aku lah.. dia selalu guna kuasa veto tok marah aku.. nanti dia cakap.. "akukn akak" aku tak suka bila dia cakap macam tu.. so bad.. benci.. dia jugak yang selalu bagi nasihat pada kawan-kawan dia lau kami ada masalah... love you frenz...
nia lah kami berempat.. kami menggelarkan diri kami sebagai scool mafia.. waa... takut tak? kat atas tu adalah ecaq,aku(atiq),huda dan bedah..cantik tak aku edit gambar tu.. hehehe.. puji diri sendiri lah pulak...
what? ni nama nya hanif@anep.. that`s my bff.. ensem tak? jangan sesekali mencuba untuk mengurat dia sebab dia dah ada yang punya.. awek dia comel.. anep nie orang nya lemah lembut,sopan santun, pandai jaga perasaan orang.. seronok kenal dia.. love you dear...
jeng-jeng.. ni ecaq.. nama sebenar dia khairunnisa binti abdul jalil.. kah3..
dia memang satu kepala dengan aku bab kenakan orang. suka gelak.. otak dah tak betul.. mereng pun ada jugak.. kah3.. gambar ni aku snap dalam kelas waktu kelas tambahan.. kah3.. ecaq nie dalam bab gaduh memang sngat terer..aku bangga ada kawan macam kau ecaq.. sayang kau wahai by.. by tu aku je yang panggil dia macam tu..
aku nak cerita pasal budak tudung coklat bukan tudung unggu tu.. k.. nama dia faizah atau lebih tepat pejah.. kah3.. kelako2.. sopan aku tengok dia ni.. elok perangai nya.. ok.. enough.. tak boleh puji lebih-lebih.. nanti dia akan mula kembang.. tidak elok untuk pembesaran.. kah3.. dia tinggal di tangkak... jauh boleh tahan lah dari tempat aku... raya jemput datnag umah dia..
nie pula kawan aku nama izzah... comelkan dia.. aku suka kawan dengan dia sebab dia ni memang seorang yang sangat caring..faham aku yang kadang-kadang tak berapa betul. hehehe.. dia study kat sekolah teknik di melaka.. jarang balik kampung.. almaklumlah dah berhijrah. aku rindu dia. huhuhuhu.. baliklah zah.. jumpa dan lepak sama-sama. aku rindu waktu tu.. tiba-tiba pulak aku jadi sedih..


ok lah.. air mata aku dah berjujuran nie. tak sanggup rasa nya nak tulis lagi.. masa menyebabkan banyak benda berubah.. kadang-kadang kita sendiri pun berubah jugak tanpa kita sedari.. orang-orang di atas inilah yang menyedarkan aku jika aku berubah kepada sesuatu yang tidak elok. orang-orang ini jugak yang menyokong aku jika aku berhijrah pada sesuatu yang baru dan baik. aku sangat sayang pada mereka semua di atas. mereka adalah insan terhebat yang sama-sama mengejar kejayaan demi sebuah impian. hargailah sahabat kita yang sayangkan kita..huhuhuhu... (T_T)

Label:



Old things | New things